Siguria e rrugëve në BE, rreth 10 mijë njerëz kanë humbur jetën në aksidente

Në vitin 2022 në Bashkimin Europian rreth 10,000 njerëz humbën jetën në aksidente rrugore. Qeveritë kombëtare tani do të duhet të investojnë ndjeshëm për të përmirësuar sigurinë e rrugëve të vendit me qëllim që të përmbushin objektivin e BE-së për përgjysmimin e viktimave nga trafiku rrugor deri në vitin 2030.

Ata shpesh nuk kanë barriera qendrore ose anësore dhe ka dallime të mëdha në shpejtësi dhe peshë midis automjeteve që i përdorin, nga kamionët deri te çiklistët dhe këmbësorët e cenueshëm.

Shtetet Anëtare të BE-së do të duhet të përballen në vitet e ardhshme me një sfidë të madhe, pasi fushëveprimi i rregullave të BE-së për menaxhimin e sigurisë së infrastrukturës rrugore është zgjeruar për të mbuluar një pjesë më të madhe të rrjeteve kombëtare rrugore.

Instalimi i barrierave anësore dhe qendrore, heqja e pengesave në anë të rrugës dhe ndërtimi i korsive të veçanta të biçikletave dhe trotuareve për këmbësorë janë ndër rekomandimet për rrugë më të sigurta.

Shpejtësia mbetet një faktor i rëndësishëm rreziku, me një numër të madh shoferësh që ende lëvizin mbi kufirin ligjor në rrugët e vendit, pavarësisht kamerave të shpejtësisë.

Autorët e studimit vërejnë se vendet më të sigurta të studiuara zakonisht kanë kufij standarde më të ulëta të shpejtësisë në rrugët e vendit, të cilat janë vendosur në 70 ose 80 km/h.

Play Video
Romani “Doktoresha” për nga përshkrimi i Shqipërisë në diktaturë përngjan shumë me Afganistanin e Khaled Hosseinin, përmes veprës “Gjuetari i balonave”: Si Afganistani nën sundimin e talebanëve … Mund ta gjeni në te gjitha libraritë Për porosi kontaktoni në numrin: 067 53 32 700
Scroll to Top