SHBA e strategjia për t’u bërë qendra botërore e sportit: nga Botërorët te Olimpiadat

SHBA po shfaqet si një qendër globale e sportit, duke kombinuar evente të mëdha ndërkombëtare, investime infrastrukturore dhe strategji teknologjike të avancuara. Viti 2026 do të jetë kyç: Kupa e Botës në futboll, më e madhja në histori me 48 ekipe, do të hapë dyert për një ekspozim botëror të paprecedent.

Do të pasojnë Lojërat Olimpike Los Angeles 2028, të shpallura si ndër më inovativet ndonjëherë. Që në vitin 2024, Copa América kishte konfirmuar potencialin e vendit, ndërsa Kupa e Botës për Klube FIFA tregoi interesin në rritje për futbollin në SHBA, edhe falë pranisë së figurave si Donald Trump gjatë ceremonive zyrtare.

Një raport i përbashkët FIFA–OMC vlerëson se Botërori 2026 do të gjenerojë 17,2 miliardë dollarë në PBB-në e SHBA-së dhe 40,9 miliardë në nivel global, duke krijuar rreth 185 mijë vende pune në SHBA dhe 824 mijë në mbarë botën. Objektivi amerikan shkon përtej ekonomisë: vendi dëshiron të bëhet epiqendra e futbollit dhe e sporteve globale, duke konsoliduar popullaritetin e MLS dhe duke transformuar publikun vendas në spektator ndërkombëtar.

Kjo është e dukshme edhe nga mënyra se si Gianni Infantino, president i FIFA-s, është ekspozuar ndaj “propagandës” së Donald Trump, duke i dhënë presidentit amerikan Çmimin e parë FIFA për Paqen në histori.

SHBA protagoniste e sportit global: nga Botërori 2026 te Olimpiada 2028

Strategjia amerikane bazohet në tre shtylla: tërheqja e eventeve ndërkombëtare, zhvillimi i infrastrukturave të avancuara e përdorimi i teknologjisë për të rritur angazhimin e tifozëve.

FIFA ka zhvendosur një pjesë të operacioneve në Miami, ndërsa MLS ka sjellë yje si Lionel Messi dhe Luis Suárez te Inter Miami. NFL dhe NBA vazhdojnë zgjerimin global, duke tërhequr spektatorë ndërkombëtarë dhe duke rritur turizmin sportiv.

Ndërprerjet e lojës për shkak të motit shndërrohen në mundësi marketingu dixhital, me QR code, lotari dhe përmbajtje ekskluzive për tifozët. Investimet ndjekin një logjikë të ngjashme me Kinën në vitin 2008: identifikim sportesh me potencial të lartë, mbështetje infrastrukturore dhe tërheqje sponsorësh globalë.

Paralelisht, SHBA synon të forcojë kulturën futbollistike falë ndikimit latin dhe ardhjes së kampionëve të nivelit botëror. Qëllimi është krijimi i një ekosistemi sportiv të integruar ku futbolli, basketbolli, futbolli amerikan dhe sporte të tjera bashkëjetojnë dhe vendosin standarde të reja organizative dhe teknologjike. Epoka e sportit amerikan si protagonist global sapo ka filluar.

“Nuset e Vilës Blu” – Roman nga Flamur Buçpapaj

Romani i ri i autorit Flamur Buçpapaj, botuar nga Nacional, sjell një udhëtim mes dashurisë, dhimbjes dhe kujtesës – aty ku e kaluara dhe e tashmja takohen në një vilë blu plot sekrete. Gjej librin në libraritë kryesore dhe mëso pse “Vila Blu” nuk është thjesht një vend… por një simbol i shpirtit shqiptar. Për porosi ose kontakt: 067 533 2700
Scroll to Top