Napoli merr vëmendjen për një gabim të rëndë drejtshkrimor në fanellat e reja Home dhe Away për sezonin 2025/26. Kjo gjë ka shtyrë edhe më shumë shitjet e fanellës, e frymëzuar nga ngjyrat klasike të klubit të kaltër. Rekorde shitjesh të thyera në 24 orët e para, tifozët u hodhën për të siguruar fanellën me titullin e kampionit të vendosur mirë në dukje. “Gjysmë milioni të arkëtuar në ditën e parë”, ka shpallur një Aurelio De Laurentiis triumfues, i cili shijon fitoren e tij personale për vetëprodhimin e fanellave të lojës me logon e dhënë nga miku Giorgio Armani.
Napoli e gabimi ortografik në fanella: një “h” në vendin e gabuar
Mjaftoi pak që më të vëmendshmit të kuptonin, nga imazhet e fanellave të reja të pranishme në faqen e klubit azur, gabimin e shtypjes në pullën e autenticitetit, ku fjala angleze “Authentic” ishte shkruar gabimisht si “Autenthic”, me “h”-në të vendosur në vendin e gabuar. Gabimi, për më tepër, është i pranishëm edhe në ngjitëset certifikuese të shtuara në paketim dhe në dyqanet zyrtare. Në atë pikë ngjarja u përhap në rrjetet sociale, mes ironish dhe talljesh, por reagimi i klubit azur nuk ishte ai që mund të pritej: asnjë tërheqje e fanellave me defekt, por një mundësi për të dhënë një mesazh (dhe për të bërë edhe më shumë arkëtime, është gjithmonë marketing…).
Valentina De Laurentiis: “E lëmë gabimin ashtu siç është, është mundësia për të dërguar një mesazh”
Valentina De Laurentiis, përgjegjëse e marketingut dhe mendja kreative pas fanellave, ka deklaruar në lidhje me këtë: “Është bërë viral një gabim shtypi në logon e certifikimit të autenticitetit të fanellave Home dhe Away të sapolançuara, dhe që është i pranishëm edhe në fanellat e portierëve. Mund të gjeja justifikime, ose ta korrigjoja në pjesën tjetër të prodhimit. Por përkundrazi preferoj ta lë ashtu siç është, duke e shndërruar në një mundësi për të dhënë një mesazh: kush punon mund të pengohet. E rëndësishme është të gjesh menjëherë një zgjidhje, nëse është e mundur, ose të nxjerrësh një mësim”.
“Ai gabim do t’i bëjë fanellat tona edhe më njerëzore dhe ndoshta, në një farë kuptimi, unike – ka vazhduar vajza e presidentit, e cila te Napoli mban rolin e ‘Drejtuese e Marketingut, Tregtimit dhe Licencimit’ – Do të doja që ato të bëheshin pothuajse një mesazh për më të rinjtë, që shpesh kanë frikë të veprojnë dhe të vënë veten në diskutim nga frika se do të përballen me një gjyq, shpesh virtual. Pikërisht kur rrëzohesh, përkundrazi, ngrihesh përsëri, rritesh dhe jeton. Ashtu siç bën prej shekujsh qyteti ynë”.