Hipoteza shqetësuese po dalin në pah rreth rrëzimit të avionit që ndodhi sot në Indi, kur një Boeing 787 i Air India që po udhëtonte për në Londër u rrëzua menjëherë pas ngritjes.
Avioni humbi lartësinë disa minuta pas ngritjes. Rindërtimet fillestare dhe videot që qarkullojnë në internet po nxisin hipoteza teknike rreth një ngritjeje të mundshme jonormale: ndër to, përdorimi i reduktuar i pistës dhe konfigurimi i gabuar i krahëve.
Lexo më tej: Tragjedia ajrore/ 242 të vdekur nga avioni që u rrëzua pak minuta pas nisjes
Autoritetet kanë nisur një hetim për të sqaruar dinamikën e katastrofës dhe për të identifikuar çdo përgjegjësi.
Ngritje nga mesi i pistës: Disa video që qarkullojnë në mediat sociale tregojnë Boeing 787 duke filluar ngritjen e tij shumë përtej pikës së zakonshme. Sipas vëzhguesve online, avioni do të kishte përdorur vetëm gjysmën e gjatësisë së disponueshme të pistës 23 në aeroportin e Ahmedabadit. Kjo zgjedhje, e pazakontë për një avion të asaj madhësie dhe peshe, mund të kishte ulur ndjeshëm kufirin e sigurisë së nevojshme për një ngjitje të qetë.
1,700 metra pistë të përdorura, u nevojitën 3,000. Një Boeing 787-8 Dreamliner i ngarkuar plotësisht, si ai i përfshirë në aksident dhe i destinuar për një fluturim ndërkontinental për në Londër, mund të peshojë deri në 227 ton (Pesha Maksimale e Ngritjes). Në kushte të tilla, kërkon një pistë ngritjeje prej të paktën 2,800–3,000 metrash, varësisht nga moti dhe kushtet operative. Pista 23 në aeroportin e Ahmedabadit mat afërsisht 3,505 metra, por sipas videove, avioni filloi fluturimin e tij nga rreth gjysma e rrugës, ose pak mbi 1,700 metra: një distancë padyshim e pamjaftueshme për një ngritje të sigurt në ato kushte. Një trajektore kaq e shkurtuar ngritjeje lë hipoteza të hapura mbi një zgjedhje vullnetare nga ekuipazhi ose mbi kufizime të mundshme operative, të tilla si puna në vazhdim ose indikacionet nga kulla e kontrollit. DGCA ka siguruar regjistrime radari për të sqaruar nëse manovra ishte e planifikuar apo rezultat i gabimit njerëzor.
Një detaj që doli nga videot ka të bëjë me konfigurimin e krahëve të avionit: sipas disa analistëve, avioni u ngrit me krahët plotësisht të tërhequra. Një imazh i ndarë në mediat sociale tregon qartë sipërfaqen e krahut pa zgjatjen tipike të tyre gjatë ngritjes. Fletët janë pajisje të lëvizshme të vendosura në skajin e pasmë të krahëve, të projektuara për të rritur ngritjen në shpejtësi të ulët. Në kushte normale, një Boeing 787-8 ngrihet duke përdorur një konfigurim të fletëpalosjes midis 5 dhe 15 gradëve, varësisht nga ngarkesa dhe pista.
Me flapat në zero, krahu nuk është në gjendje të gjenerojë ngritje të mjaftueshme në shpejtësitë tipike të ngritjes, duke e detyruar aeroplanin të arrijë shpejtësi më të larta në një hapësirë më të shkurtër, një gjendje që mund të jetë fatale nëse pista është e kufizuar. Mungesa e flapave do të kishte kompromentuar aftësinë e aeroplanit për t’u ngritur në mënyrë adekuate, duke kontribuar në humbjen e lartësisë menjëherë pas ngritjes. Dëshmitarët okularë dhe burimet teknike raportojnë se avioni kishte vështirësi në ngritje, duke mbetur shumë ulët edhe pas ngritjes. Përdorimi i gabuar i flapave mund të ketë shkaktuar ngritje të pamjaftueshme, duke e detyruar kapitenin të menaxhonte një situatë kritike që nga sekondat e para të fluturimit.